Partnerem tegorocznej edycji AMP jest Dom Wydawniczy Rebis. Razem z wydawnictwem rozpoczęliśmy w lutym kampanię społeczną "Książka na zawody", której celem jest promowanie czytelnictwa w sportowym środowisku akademickim.

Na początek zdobywcy medali AMP 2017/2018 otrzymają obok innych nagród i medali nowe książki ufundowane przez naszego Partnera. Kampania ma  własną stronę na facebooku. Na niej są publikowane zarówno informacje o naszych medalistach jak i o książkach przekazanych na akcję ze strony Wydawnictwa Rebis - pełna oferta dostępna na stronie www.rebis.com.pl.

DOM WYDAWNICZY REBIS powstał w sierpniu 1990 roku.

Zaczynał głównie od wydawania literatury pięknej (od noblistów po literaturę komercyjną) i stopniowo poszerzał swój profil wydawniczy. Dziś należy do największych w Polsce wydawców literatury historycznej (m.in. Suworow, Nagorski, Beard czy Heather,a z Polaków chociażby Zychowicz i Kisielewski). Wydaje też prace z zakresu historii sztuki (np. Eco czy Gombrich). Jest również wydawcą literatury psychologicznej – od klasyki (Horney czy Fromm) aż po poradniki psychologiczne, biznesowe i dla rodziców.

Od 2012 roku wydaje także podręczniki akademickie, w tym monumentalną Biologię Campbella, kanoniczny Marketing Kotlera, Ekonomię noblisty Paula A. Samuelsona i Williama D. Nordhausa  oraz Psychologię autorstwa Saundry K. Ciccarelli i J. Nolanda White’a. Nie należy również zapominać o naszej literaturze komercyjnej, książkach w wersji audio oraz o e-bookach!

W 2018 roku planuje wydać 250 tytułów, w tym około 130 nowości.

Wideo

Popup

btrrttbhrrbrtb